piątek, 31 grudnia 2010

Żeby był humor w Sylwestra :)


Polecam:

Najlepsze na świecie ciasto owocowe

Składniki

– 1 kostka masła.
– 2 szklanki cukru.
– 1 łyżeczka soli.
– 4 jajka.
– 1 szklanka suszonych owoców.
– 1 szklanka orzechów.
– Sok cytrynowy.
– Proszek do pieczenia.
– 3-4 szklanki dobrej whisky.

Sposób przygotowania

Przed rozpoczęciem mieszania składników sprawdź, czy whisky jest dobrej jakości. Dobra… ? 
OK!
Przygotuj teraz dużą miskę, szklankę itp. przybory kuchenne.

Sprawdź, czy na pewno whisky jest taka jak trzeba…
By być tego pewnym, nalej jedną szklankę i wypij tak szybko, jak to tylko możliwe.
Powtórz operację.

Przy użyciu miksera elektrycznego ubij kostkę masła na puszystą masę, dodaj łyyżeszke sukru i ubijaj dalej.

W międzyszasie zprawdź, czy wisky jest na pewno taka jak czeba?... Najlepjej sklaneczke. Otfórz drugo butelkie jeżli czeba…

Wszuś do mniski dwa jajki, obje szlanki z owosami i upijaj je mikserem. Sprawś jakoś wiski, żepy pootem gośśśśśsie nie mufili, sze jest trujonca.

Wszuś do miszki szyską sól, jaką masz w domu, szy so tam masz, szysko jedno so. F sumje fsale nie ma snaszenia, so fszusisz!

Fypij sok sytrynnowy. Fymjeszaj fszysko z oszehamy i sukrem, fszystko jedno, i frzuś monki, ile tam masz domu.

Osmaruj piesyk maseem i wyklej siasto na plache piesyka, usaw gho na 350 stofni i saaaamknij czwiszki.

Sprawś jakośś wiski sostanej ot pieszenia siasta
... i iś spaś.


PS.
Nie rób tego na trzeźwo :))) 
Najlepiej w ogóle nie rób :)))

Jutro będzie prawdziwy przepis, a potem...
BAAAAAL, Czas na baaaal :)))

Pozdrawiam tańcząco.

Lewkonia

7 komentarzy:

  1. :D wszystkiego lepszego niż najlepsze i tańczącego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam tylko na minutkę, musiałam ją wygospodarować. Wczoraj siedziałam w kuchni do 2.00 w nocy, ale takich cudów jak Ty, droga koleżanko, nie wyczyniałam...SŁOWO HARCERZA :)))U nas był rodzinny deserek, stąd taki poziom w butelce.
    Patrząc mi prosto w oczy...oj,chyba się nie da:) odpowiedz na pytanie: kiedy dodajemy mąkę do tego ciasta, hę?!:))) i po ilu kolejnych łykach whisky, hę?!:))
    Posłuchałam Twojej rady z PS. i dzisiaj mam gigantyczny ból głowy, z którym muszę się uporać. Bez komentarza, proszę...:D
    Kawa z kubka dziwnie szybko zniknęła, więc lecę doprowadzić się do porządku, czyli pozbyć się globusa, wyprawić młodzież na imprezy i zapakować prowiant na nasze spotkanie sylwestrowe.
    Tobie i najbliższym
    życzę zdrówka, pieniążków, dużo miłości i sukcesów oraz wymarzonego okapu w nowym 2011 roku - kolejność wybierz sama:D

    Obolała, ale ze szczerym uśmiechem na twarzy pozdrawiam
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń.
    A gdy się one już spełnią, niech dorzuci garść nowych marzeń, bo tylko one nadają życiu sens.
    Szampańskiej zabawy do białego rana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Elizko, dobrze, że nie widziałaś jak tarzałam się ze śmiechu, no normalnie szok, tak ciasta to jeszcze nie piekłam ;)) ale wszystko przede mna ;)
    Ściskam Cię kochana serdecznie i wszystkiego co dobre na nowy rok ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elizo, a ja czytam juz "po balu..panno lalu":))))
    i tez sie tarzam ze smiechu...oj oj, pojechalas po bandzie kochana..:)))
    Obysmy wszyscy mieli tyle powodow do smiechu w Nowym Roku:)))
    Chyba Twoja whisky wypila mi polskie znaki w laptoku:))
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. :-)))))))))))))))))) kiedyś szukałam tego "przepisu" chciałam wysłać siostrze, ale nigdzie nie mogłam namierzyć. Skopiuję ku pamięci :P
    Najlepszego na Nowy Rok, spełnienia marzeń i DUŻO ZDROWIA przede wszystkim! Uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis świetny. Właśnie przeczytałam mamie (ona uwielbia piec) popłakała się ze śmiechu :)))

    OdpowiedzUsuń